De Toekomst van Klantcontact

Help uw gasten automatisch op weg

Gasten scannen een QR code en hebben meteen een persoonlijke assistent.
In-uitchecken, wifi wachtwoord, restaurant / spa tijden, omgeving, vervoer..

Klantassist Logo

Welkom bij Klantassist

Jouw klantenservice slimmer gemaakt

Enkele functies

Wat kan onze chatbot o.a. voor uw gasten doen?

 

  • In- en uitchecktijden snel en gemakkelijk opvragen

  • Wifi gegevens meteen beschikbaar

  • Restaurantmenu en openingstijden binnen handbereik

  • Spa / zwembad regels en openingstijden

  • Lokale tips voor de beste restaurants, attracties en activiteiten in de buurt

  • Openbaar vervoer en taxiservice: informatie over routes, tijden en boekingen

  • Handige nummers zoals taxiservice, nooddiensten of de receptie

  • Actuele weerinformatie en evenementen: informeer uw gasten over het lokale weer en geplande evenementen in de regio

Geen gedoe, wij bouwen je bot

 

 

 

Ontzorg uw team

De bot beantwoordt de meest gestelde vragen, waardoor  personeel meer tijd heeft voor persoonlijke aandacht aan gasten.

Alle talen

Gasten kunnen in hun eigen taal communiceren met de bot, wat de internationale gastvrijheid vergroot.

Altijd up-to-date

Wij zorgen voor continue updates, zodat de bot steeds de nieuwste informatie biedt aan jouw gasten.

Zo werkt het:

Stap 1: Snelle start

We configureren de chatbot volledig naar jouw wensen en bieden een testfase om alles af te stemmen.

Stap 2: Updates

De chatbot wordt geplaatst op een afgesproken plek op de website of alleen direct via een QR code.
Wij zorgen voor doorlopende updates en aanpassingen op basis van de feedback van jouw team en gasten. Zo sturen we continu bij.

Stap 3: Data inzichten & monitoring

Naast basisonderhoud krijg je gedetailleerde inzichten in het gedrag van uw gasten. Welke vragen worden het meest gesteld? Waar zoeken jouw gasten naar? Deze data helpt ons om de chatbot verder te verfijnen en tegelijkertijd waardevolle informatie te bieden voor uw hotelmanagement.

Klaar voor de volgende stap in gastervaring?

 

Met onze hotelchatbot bied je jouw gasten 24/7 ondersteuning, precies wanneer ze het nodig hebben.
Of het nu gaat om informatie over het ontbijt, lokale tips, of de regels van de spa – alles is binnen handbereik via een simpele QR-code.

Het resultaat?
Meer gemak voor je gasten en minder druk op je personeel. Bovendien is de chatbot volledig op maat gemaakt en communiceert hij in elke gewenste taal.

Ontzorg je team, verhoog de gasttevredenheid en blijf altijd up-to-date dankzij continue updates en aanpassingen na een testfase.

Neem vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking!

Hotel bot

1200 / Bouwkosten
69 / Maandelijks

Volledig geconfigureerde chatbot

QR-code integratie

Updates en ondersteuning

500 chats per maand

Extra chats

Meer chats dan 500 per maand nodig?
Wij houden je altijd op de hoogte van het verbruik. 

Extra chats

10,- per maand voor 500 extra chats per maand

Over Klantassist

Bij Klantassist geloven we in de kracht van technologie om klantenservice te transformeren. Ons doel is om bedrijven te helpen hun klantenservice te verbeteren met slimme, efficiënte en betrouwbare chatbots. Onze missie is om meer dan 70% van alle klantenservice vragen op te lossen met een digitale assistent die volledig op de hoogte is van jouw bedrijfsinformatie, van algemene voorwaarden tot productkennis en sales. De technologie spreekt alle talen en kan geïntegreerd worden op websites en via de socials.

Onze vrolijke, speelse en creatieve aanpak zorgt ervoor dat onze chatbots niet alleen functioneel zijn, maar ook een plezier zijn om mee te werken. We zijn trots op onze betrouwbaarheid en de manier waarop we jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen. Klantassist is jouw partner in moderne klantenservice, snel, slim en direct.

klantassist over ons

Cases

Geurfabriek

Geurfabriek is een webshop met geurproducten. De klantenservice werd veel gebruikt op vele kanalen. Vragen waren vaak hetzelfde ondanks een goede FAQ. Ze zien nu een afname van 80% in deze standaard vragen, waardoor de klantevragen die menselijk contact nodig hebben overblijven.

Iscent

Iscent is een marketing bureau dat zich heeft gespecialiseert in geurmarkering. Ze maken geuren op maat voor bedrijven, zoals winkels en luxe hotels. Hun klantenservice bot wordt ingezet om nieuwe klanten actief te bewegen tot een afspraak of het aanvragen van een geuren sample set. Hieruit ontstaat extra betrokkenheid en sales.

Klantassist

Natuurlijk hierbij onze eigen klantenservice bot in actie. Uitgerust met GPT 4.0, maar afgestemd op jou bedrijf zijn er verschillende engines beschikbaar. Een bot plaatsen met verschillende functies op verschillende pagina’s is mogelijk. Of zelfs een interne bot die personeel helpt bij het vinden van informatie behoort tot onze mogelijkheden.

Plan vrijblijvend een Kennismaking

Contact

10 + 11 =

contact

 

Blogs