De Toekomst van Klantcontact
Verbeter de bezoekerservaring met onze Event Chatbot
Met onze chatbot kunnen bezoekers van conferenties, festivals en andere grote evenementen snel en eenvoudig de informatie vinden die ze nodig hebben, zonder gedoe met papieren programma’s of flyers. En kun je tegelijk waardevolle bezoekersgegevens verzamelen.
Welkom bij Klantassist
Jouw klantenservice slimmer gemaakt
Enkele functies
Wat kan onze chatbot o.a. voor gasten doen?
- Programma en time tables: Altijd up-to-date informatie over het programma en de tijden van optredens, sessies of sprekers.
- Veiligheids- en vervoersinformatie: Geef bezoekers toegang tot plattegronden, nooduitgangen, openbaar vervoer en parkeerinformatie.
- Inzicht bezoekers vragen: Alle gestelde vragen zijn inzichtelijk en geven weer wat bezoekers willen.
- Live updates: Blijf in real-time communiceren over wijzigingen in het programma, weersomstandigheden of andere belangrijke mededelingen.
- Naslagwerken en media: Deel achteraf links naar foto’s, video’s of samenvattingen van presentaties en workshops.
- Leads verzamelen: Maak gebruik van interactieve vragenlijsten tijdens het event, bijvoorbeeld door bezoekers enkele vragen te stellen in ruil voor een kans om iets te winnen. Deze data kan worden gebruikt voor leadgeneratie.
- Verloren voorwerpen: Verwijs bezoekers naar de juiste plek om verloren items te melden of op te halen.
Geen gedoe, wij bouwen je bot
Direct contact met bezoekers
Houd iedereen op de hoogte van veranderingen zonder gedoe, direct via hun telefoon.
Bezoekers gedrag
De chatbot verzamelt waardevolle data over welke vragen het meest gesteld worden, zodat jij begrijpt waar je bezoekers naar zoeken.
Geen papieren gidsen
Alle informatie is toegankelijk via de chatbot, waardoor de ervaring voor bezoekers soepel en modern verloopt.
Zo werkt het:
Stap 1: Maatwerk
Wij stemmen de chatbot volledig af op de unieke behoeften van je evenement. Van tijdschema’s tot veiligheidsinformatie. Bezoekers scannen een qr code en kunnen de bot meteen gebruiken.
Stap 2: Updates
De bot biedt real-time informatie en ondersteuning, waardoor bezoekers eenvoudig hun weg vinden op het evenement.
Stap 3: Nazorg & data-analyse
Kort na het event kan de bot gebruikt worden om media te delen en om waardevolle gegevens te verzamelen over bezoekersgedrag en hun wensen.
Klaar om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen?
Neem vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking!
Event bot
1800 / Bouwkosten
Volledig geconfigureerde chatbot
Live updates
Leads & Inzichten
Tot 1500 chats
Wanneer het nodig is
Extra chats voor grote events
Een chat is een gesprek tussen de bot en een bezoeker
Extra chats
85,- per 500 chats
QR Code
Door het scannen van een QR code hebben gasten al hun informatie rechtstreeks bij de hand. De chatbot geeft instant antwoord op al hun vragen. Al deze vragen en data zijn na afloop beschikbaar.
Test de QR code met onze chatbot hier
Over Klantassist
Bij Klantassist geloven we in de kracht van technologie om klantenservice te transformeren. Ons doel is om bedrijven te helpen hun klantenservice te verbeteren met slimme, efficiënte en betrouwbare chatbots. Onze missie is om meer dan 70% van alle klantenservice vragen op te lossen met een digitale assistent die volledig op de hoogte is van jouw bedrijfsinformatie, van algemene voorwaarden tot productkennis en sales. De technologie spreekt alle talen en kan geïntegreerd worden op websites en via de socials.
Onze vrolijke, speelse en creatieve aanpak zorgt ervoor dat onze chatbots niet alleen functioneel zijn, maar ook een plezier zijn om mee te werken. We zijn trots op onze betrouwbaarheid en de manier waarop we jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen. Klantassist is jouw partner in moderne klantenservice, snel, slim en direct.
Cases
Geurfabriek
Geurfabriek is een webshop met geurproducten. De klantenservice werd veel gebruikt op vele kanalen. Vragen waren vaak hetzelfde ondanks een goede FAQ. Ze zien nu een afname van 80% in deze standaard vragen, waardoor de klantevragen die menselijk contact nodig hebben overblijven.
Iscent
Iscent is een marketing bureau dat zich heeft gespecialiseert in geurmarkering. Ze maken geuren op maat voor bedrijven, zoals winkels en luxe hotels. Hun klantenservice bot wordt ingezet om nieuwe klanten actief te bewegen tot een afspraak of het aanvragen van een geuren sample set. Hieruit ontstaat extra betrokkenheid en sales.
Klantassist
Natuurlijk hierbij onze eigen klantenservice bot in actie. Uitgerust met GPT 4.0, maar afgestemd op jou bedrijf zijn er verschillende engines beschikbaar. Een bot plaatsen met verschillende functies op verschillende pagina’s is mogelijk. Of zelfs een interne bot die personeel helpt bij het vinden van informatie behoort tot onze mogelijkheden.
Plan vrijblijvend een Kennismaking
Contact
Blogs
Hoe chatbots de online verkoop van bier en wijn verbeteren.
Stel je voor: je hebt zin in een lekker glas wijn bij het diner of zoekt het perfecte bier voor die BBQ met vrienden....
De toekomst van gastvrijheid: waarom hotels niet meer zonder een chatbot kunnen
In een wereld waar technologische innovatie de norm is geworden, verwachten hotelgasten een naadloze en efficiënte...
Waarom een event chatbot dé gamechanger is voor jouw evenement
Als eventorganisator wil je dat alles vlekkeloos verloopt. Bezoekers moeten zich snel kunnen oriënteren, informatie...