De Toekomst van Klantcontact
Help uw gasten automatisch op weg
Gasten scannen een QR code en hebben meteen een persoonlijke assistent.
In-uitchecken, wifi wachtwoord, restaurant / spa tijden, omgeving, vervoer..
Welkom bij Klantassist
Jouw klantenservice slimmer gemaakt
Enkele functies
Wat kan onze chatbot o.a. voor uw gasten doen?
-
In- en uitchecktijden snel en gemakkelijk opvragen
-
Wifi gegevens meteen beschikbaar
-
Restaurantmenu en openingstijden binnen handbereik
-
Spa / zwembad regels en openingstijden
-
Lokale tips voor de beste restaurants, attracties en activiteiten in de buurt
-
Openbaar vervoer en taxiservice: informatie over routes, tijden en boekingen
-
Handige nummers zoals taxiservice, nooddiensten of de receptie
-
Actuele weerinformatie en evenementen: informeer uw gasten over het lokale weer en geplande evenementen in de regio
Geen gedoe, wij bouwen je bot
Ontzorg uw team
De bot beantwoordt de meest gestelde vragen, waardoor personeel meer tijd heeft voor persoonlijke aandacht aan gasten.
Alle talen
Gasten kunnen in hun eigen taal communiceren met de bot, wat de internationale gastvrijheid vergroot.
Altijd up-to-date
Wij zorgen voor continue updates, zodat de bot steeds de nieuwste informatie biedt aan jouw gasten.
Zo werkt het:
Stap 1: Snelle start
We configureren de chatbot volledig naar jouw wensen en bieden een testfase om alles af te stemmen.
Stap 2: Updates
De chatbot wordt geplaatst op een afgesproken plek op de website of alleen direct via een QR code.
Wij zorgen voor doorlopende updates en aanpassingen op basis van de feedback van jouw team en gasten. Zo sturen we continu bij.
Stap 3: Data inzichten & monitoring
Naast basisonderhoud krijg je gedetailleerde inzichten in het gedrag van uw gasten. Welke vragen worden het meest gesteld? Waar zoeken jouw gasten naar? Deze data helpt ons om de chatbot verder te verfijnen en tegelijkertijd waardevolle informatie te bieden voor uw hotelmanagement.
Klaar voor de volgende stap in gastervaring?
Met onze hotelchatbot bied je jouw gasten 24/7 ondersteuning, precies wanneer ze het nodig hebben.
Of het nu gaat om informatie over het ontbijt, lokale tips, of de regels van de spa – alles is binnen handbereik via een simpele QR-code.
Het resultaat?
Meer gemak voor je gasten en minder druk op je personeel. Bovendien is de chatbot volledig op maat gemaakt en communiceert hij in elke gewenste taal.
Ontzorg je team, verhoog de gasttevredenheid en blijf altijd up-to-date dankzij continue updates en aanpassingen na een testfase.
Neem vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking!
Hotel bot
1200 / Bouwkosten
69 / Maandelijks
Volledig geconfigureerde chatbot
QR-code integratie
Updates en ondersteuning
500 chats per maand
Extra chats
Meer chats dan 500 per maand nodig?
Wij houden je altijd op de hoogte van het verbruik.
Extra chats
10,- per maand voor 500 extra chats per maand
Over Klantassist
Bij Klantassist geloven we in de kracht van technologie om klantenservice te transformeren. Ons doel is om bedrijven te helpen hun klantenservice te verbeteren met slimme, efficiënte en betrouwbare chatbots. Onze missie is om meer dan 70% van alle klantenservice vragen op te lossen met een digitale assistent die volledig op de hoogte is van jouw bedrijfsinformatie, van algemene voorwaarden tot productkennis en sales. De technologie spreekt alle talen en kan geïntegreerd worden op websites en via de socials.
Onze vrolijke, speelse en creatieve aanpak zorgt ervoor dat onze chatbots niet alleen functioneel zijn, maar ook een plezier zijn om mee te werken. We zijn trots op onze betrouwbaarheid en de manier waarop we jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen. Klantassist is jouw partner in moderne klantenservice, snel, slim en direct.
Cases
Geurfabriek
Geurfabriek is een webshop met geurproducten. De klantenservice werd veel gebruikt op vele kanalen. Vragen waren vaak hetzelfde ondanks een goede FAQ. Ze zien nu een afname van 80% in deze standaard vragen, waardoor de klantevragen die menselijk contact nodig hebben overblijven.
Iscent
Iscent is een marketing bureau dat zich heeft gespecialiseert in geurmarkering. Ze maken geuren op maat voor bedrijven, zoals winkels en luxe hotels. Hun klantenservice bot wordt ingezet om nieuwe klanten actief te bewegen tot een afspraak of het aanvragen van een geuren sample set. Hieruit ontstaat extra betrokkenheid en sales.
Klantassist
Natuurlijk hierbij onze eigen klantenservice bot in actie. Uitgerust met GPT 4.0, maar afgestemd op jou bedrijf zijn er verschillende engines beschikbaar. Een bot plaatsen met verschillende functies op verschillende pagina’s is mogelijk. Of zelfs een interne bot die personeel helpt bij het vinden van informatie behoort tot onze mogelijkheden.
Plan vrijblijvend een Kennismaking
Contact
Blogs
Hoe chatbots de online verkoop van bier en wijn verbeteren.
Stel je voor: je hebt zin in een lekker glas wijn bij het diner of zoekt het perfecte bier voor die BBQ met vrienden....
De toekomst van gastvrijheid: waarom hotels niet meer zonder een chatbot kunnen
In een wereld waar technologische innovatie de norm is geworden, verwachten hotelgasten een naadloze en efficiënte...
Waarom een event chatbot dé gamechanger is voor jouw evenement
Als eventorganisator wil je dat alles vlekkeloos verloopt. Bezoekers moeten zich snel kunnen oriënteren, informatie...